Hea toidu kodu

Peedi-vaarika smuuti

Smuutide jaoks tavaliselt muidugi mingit erilist retsepti vaja ei lähe ning just sellepärast mul neid siin palju kirjas ei ole ka, kuigi tarbin neid igal nädalal mitu korda. Tavaliselt läheb sinna sisse täpselt neid puuvilju/marju/köögivilju, mis sel hetkel olemas on ja ühtki kogust ma ka ei mõõda. Pigem meeldivad mulle paksemad smuutid, mida saab kausist süüa nii, et sinna peale kõiksugu krõbedat kraami kuhjatud on – kookoshelvestest ja marjadest kuni toortatramüslini välja. Aga loomulikult saab need väga lihtsalt ka vedelamaks muuta – lihtsalt lisa natuke piima või isegi vett ja ongi olemas.

Kuna juba väga mitmendat korda satub mu smuuti sisse toores peet, mis vist päris tavaline smuuti koostisosa ei ole ja aasta algus on teadupärast see aeg, mil kõik tervislikumalt toituma hakkavad (või seda vähemalt lubavad), siis tundus õige hetk see retseptike kirja panna.

Korraliku blenderiga muutub peet smuuti sees kusjuures ülimõnusalt kreemiseks ning mingeid tükke pole mul vähemalt sinna sisse jäänud. Esimene kord kartsin küll, et peediga smuutist ei pruugi asja saada, aga tegelikult täitsa toimib ning samamoodi toimib näiteks ka porgand. Need mõlemad jätan smuuti jaoks ka koorimata – lihtsalt korralikult pesemisest minu jaoks täitsa piisab.

Tugevat kakaomaitset smuutile ei jää, pigem jääb selle maitse tagasihoidlikuks, aga mulle meeldib see sügavus, mille kakao smuutile lisab ning vaarikatega sobib see ka lihtsalt suurepäraselt kokku.

Nii et homme hommikuste pannkookide asemel võiks äkki hoopis kausitäis smuutit hästi maitseda! 😉

Peedi-vaarika smuuti
Portsjoneid: 1
Hinda retsepti
Prindi
Aeg ettevalmistuseks
6 min
Aeg ettevalmistuseks
6 min
Vaja läheb:
  1. 1 väiksem peet (ca 200 g)
  2. 100 g külmutatud vaarikaid
  3. 1 banaan
  4. 1 spl toorkakaod
  5. Soovi korral 1 spl taimset valgupulbrit
  6. 1 dl india pähkli piima
Juhtnöörid
  1. Tükelda peet (ma isegi tavaliselt ei koori) ning viska koos kõigi ülejäänud koostisosadega blenderisse.
  2. Surista ühtlaseks ja naudi kohe.Soovi korral võid tekstuuriks lisada veel kookoshelbeid/müslit/lisamarju.
Märkused
  1. Loomulikult võid india pähkli piima mõne muu (taimse) piimaga asendada.
https://kahvliga.ee/

Kommentaarid

  1. Jäta kommentaar

    Anita
    22. jaan. 2020

    Tänan retsepti eest! Õhtul vaatasin ja kui hommikul hakkasin tegema, ei viitsinud arvutisse vaadata ja tegin mälu järgi. St kõik, mis kirjas sai smunti sisse, aga kogused läksid silma ja tunde järgi. Siiski tuli väga maitsev!! See läheb kindlasti nädala hommikusöökide menüüsse :))

    • Jäta kommentaar

      kadri
      23. jaan. 2020

      Eks need kogused käivadki rohkem silma ja tunde järgi 🙂

Jäta kommentaar

.
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>