Hea toidu kodu

Soe lehtkapsa-kikerhernesalat

Tuleb tunnistada, et minu lehtkapsalembus kasvab pidevalt. Mõnusalt tsitrusemahla ja hea oliiviõliga läbi masseeritud tavaline salat, ahjus krõbedaks küpsetatud krõpsud või soe salat – tooge aga ette ja kõik saavad ära söödud. Lihtsalt nii hea on! Mul on vist vedanud, et mulle nii tervislikud toidud maitsevad.

Tänane toit on ehtne kiire õhtu 15-minuti toit. Kõige rohkem aega võtab ilmselt lehtkapsast tugevate rootsude eemaldamine, aga ka selles ei ole absoluutselt mitte midagi keerulist. Maitsed kokku on minu jaoks täiuslikkuselähedane kombinatsioon, mis läheb väga lähedases tulevikus kordamisele! lehtkapsa mõnu, kikerherneste toitvus, tsitruse särtsakus, seemnete krõmps ning muidugi avokaado kreemisus, mis kõik kokku seob. Ma võiksin selliseid toite reaalselt vist kogu aeg süüa. Minu jaoks ehtne tõestus sellest, kui maitsev võib tervislik toit olla.

 No ja lihtsalt vaadake neid värve – lehtkapsa sügavroheline ja roosa greibi sära. Lihtsalt imeline!

Soe lehtkapsa-kikerhernesalat
Portsjoneid: 2
Hinda retsepti
Prindi
Ajakulu kokku
15 min
Ajakulu kokku
15 min
Vaja läheb:
  1. 2 spl päevalilleseemneid
  2. 1 väiksem sibul
  3. 250 g lehtkapsast
  4. 1 purk kikerherneid
  5. 1 küps avokaado
  6. 0,5 laimi mahl
  7. 0,5 (roosat) greipi
  8. Pisut õli
  9. Soola
Juhtnöörid
  1. Kuumuta pann, rösti päevalilleseemned kuldseks ning tõsta need kõrvale.
  2. Samal ajal haki sibul. Kui seemned röstitud, siis lisa pannile pisut õli, lisa sibul ning pisut soola ja kuumuta kuni sibul on pisut pehmenenud - nii umbes viis minutikest.
  3. Samal ajal eemalda lehtkapsalt tugevamad rootsud ning rebi lehed pisut väiksemaks.
  4. Viska need lehed pannile ning kuumuta paar minutit vaikselt segades, kuni need õige pisut närtsivad.
  5. Siis viska pannile ka kurnatud kikerherned, pigista peale laimimahl, maitsesta soolaga ning sega kiiresti läbi.
  6. Puhasta avokaado ning greip.
  7. Kui kõik see tehtud ning kikerherned ka läbi soojenenud on, siis jaga pannitäis taldrikute vahel ning lisa peale avokaado, greip ja eelnevalt röstitud seemned.
  8. Nämm!
http://kahvliga.ee/

 

Kommentaarid

Ole esimene, kes kommenteerib

Jäta kommentaar

.
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>